دوستای سهند سلام
تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1387برچسب:, | 21:8 | نویسنده : سهند

دوستای سهند سلام

ممنون از لطف شما که حالش رو می پرسید و اینکه چه اتفاقی افتاده

سهند خیلی بد تصادف کرده یکی از دوستاش هم فوت شده

اول حالش خوب بود و تو بخش بستری بود و به من گفت

این وب براش خیلی مهمه و بهم رمز داد که اپش کنم

ولی دیشب خونریزی داخلی کرده انگار یکی از رگ هاش پاره شده

عملش کردن الان تو سی سی یو هست

منتظریم که به هوش بیاد

به دعای تک تک شما هم احتیاج داره

(التماس دعا)

نویسنده: سحر

بعدا نوشت : دوباره سلام به پرسپولیسی های بامرام

تا وقتی این پست اینجاس یعنی سهند خوب نشده و من وب و اپ میکنم

سهند حالش بهتره و الان به بخش منتقلش کردن ولی جوری نیست که

اجازه مرخصی بهش بدن و بیاد خونشون ممکنه براش اتفاقی بیافته

بازم التماس دعا

سلام مدیر وبلاگ داره مینویسه

بعله سهندم

خوب این پست رو حذف نکردم چون هنوز بیمارستانم

از همه تون ممنون که برام دعا کردین سحر از همه تون گفت یه دنیا ممنون

بازم برام دعا کنین که کامل خوب بشم و بذارن برم خونه

بعدا همه چیزو توضیح میدم

الان سحر نمیفهمه من دارم اپ میکنم

دوستم اومده بیمارستان پیشم گفتم لپ تاپ بیاره خودم یه دستی به سر و روی این وب بکشم

دختر دایی ما هم فقط خبر نوشته انگار بلد نیست کیسه ها رو مسخره کنه

الان باید با یه دست برای شما عزیزان اپ کنم

یه دستم تو گچه

بازم برام دعا کنید

ممنون (سهند)

پاورقی

از همتون ممنونم میدونم واسم دعا کردین

خیلی حالم بد بود یعنی شرایطمم خیلی بد بود

خدا خواست که زنده موندم

خیلی خوشحالم که اومدم خونه

مردم از بس اونجا سوپ کردن تو حلقمون

دکتر منگل میخواسته موهای قشنگمو از ته بزنه

از این به بعد خودم وبمو اپ میکنم

از سحر هم ممنون که وقت گذاشت

برای اینکه این وب عقب نمونه

یه چیز دیگه

من این پست و حذف نمیکنم

میخوام همینجوری بمونه هر چند قرار بود حذف بشه

من و اگه به حال خودم بذارین همینطور تا صبح

حرف میزنم

دیگه هیچی به ذهنم نمیرسه بگم

دوستون دارم پرسپولیسی ها

به قول دختر دایی گرامی

نویسنده سهند :)


نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت18:22---30 تير 1392
سلام وب خوبی داری ممنون میشم به من هم سر بزنی
اگه مایل به تبادل لینک هم بودی در خدمتم


عاشق پرسپولیس
ساعت8:56---7 اسفند 1391
سلام داداشی من آپم منتظرتم توی وبم

عاشق پرسپولیس
ساعت14:51---25 بهمن 1391
سلام سهند جان پست مهدوی کیا رو فعلا حذف کردم دیگه بهئنه ای نداری حتما بهم سر بزن مرسی داداشی

عاشق پرسپولیس
ساعت13:11---23 بهمن 1391
سلام به داداش بی معرفت خودم بابا ای ول اومدی خونه وبتم آپ می کنی هرروز اما به وب من یه نگاهم نمی ندازی بابا ما فقط اسمتو توی وبمون ببینیم خوشحال می شیم آقا سهند بی وفا فعلا نمی تونم آپ کنم اما اگه تونستی یه سریم به ما فقیر فقرا بزن خوشحالمون می کنی اگه نظرو بذاری که دیگه هیچی یک دنیا خوشحالمون کردی ممنونم ازت};-

HOSEIN
ساعت12:17---21 بهمن 1391
دمت گرم با اون استفراغی که نوشتی حال کردم

عاشق پرسپولیس
ساعت8:39---15 بهمن 1391
سلام مگه سهند برگشته خونه که این پست رو این طوری کردین خواهش می کنم من رو از حال سهند بی خبر نذارین مرسی
پاسخ: بللللللللللللله


عاشق پرسپولیس
ساعت15:02---12 بهمن 1391
سلام سهند جون واقعا خوشحالم که خوب شدی انشاالله زودتر برگردی خونه راستی سهند هر کاری کردم نتونستم لینکت کنم به وبلاگ منم سر بزن و نظرتو بگو داداشی

عاشق پرسپولیس
ساعت19:51---6 بهمن 1391
سلام سحر جان از سهند چه خبر؟بهتره انشاالله من رو از حال داداشم بی خبر نذار ممنون

reza
ساعت12:22---5 بهمن 1391
دمت گرم ایول خیلی از وبت خوشم اومد به وب من هم سر بزن من هم پرسپولیسیم بدرود هم تیمی

تهران آنلاین
ساعت9:58---5 بهمن 1391
چه خیر از سهند؟مارو بی خبر نذار...

مینا
ساعت18:21---4 بهمن 1391
سهند جون اخه الان چه وقت تصادف پاشو بابا
چیزی به دربی نمونده
انگار شانس هوادارای پرسپولیسه داداش منم پاش شکسته از الان معلومه قراره چه اتفاقی
بیفته سحر جون مارو بی خبر نزار.......


تهران آنلاین
ساعت13:58---4 بهمن 1391
به توکل نام اعظمت
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام سحر جان خوبی. به خدا الان که این پست رو دیدم باور کن شکه شدم.آخه یه دفعه شد که آقا سهند اینطوری شد
باور کن هر شب براشدعا میکنم و از خانواده ام هم میخوام براش سر نماز دعا کنند.به جاش سهند میخوام برم استادیوم و تا اونجایی که میتونم پرسپولیس رو تشویق کنم.
به امید حق تعالی انشاءالله حال آقا سهند روز به روز روبه بهبودی بره.


عاشق پرسپولیس
ساعت12:37---3 بهمن 1391
سلام سحرجان،امیدوارم سهند حالش خوب بشه،مهرماه بودش که واسه عششق منم یه تصادف پیش اومد که حالش خوب شد،امیدوارم سهندم مثل پسر دایی من حالش زود خوب بشه
پاسخ:ایشالا ممنون ابجی گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: